Thursday, January 21, 2010

Salam sejahtera dan Salam Perkenalan untuk anda semua.
Disini saya ingin memperkenalkan satu Biz yang dianggap paling mudah dan murah.. Ya!!! paling mudah dan murah!!! Ini kerana dengan modal serendah RM100 sahaja dan dengan mencari seorang sahaja downline,anda sudah pulang modal anda!!!
Selepas itu,anda telah bebas untuk membuat untung dengan Biz ini tanpa apa2 halangan lagi...!!
Ayuh mari kita lihat apa yang boleh kita dapat dengan menyertai Infinity downline ini!!!!!!

INFINITY DOWNLINE adalah satu laman web yang dijana oleh Multiplex System yang beribu pejabat di New York. Laman web ini juga telah menyediakan satu sistem penjanaan wang yang amat berkesan..dan salah satu sistem yang diperkenalkan adalah System Reverse 2 Up.


Dengan Infinity Downline anda bebas untuk mempunyai downline sebanyak yang mungkin tetapi dengan usaha yang sedikit kerana sistem ini mempunyai kekuatan yang tersendiri yang tidak dimiliki oleh mana2 internet bisnes dan multilevel bisnes yang lain.


Untuk pengetahuan anda, Infinity Downline adalah satu enjin yang akan membantu kita untuk menjalankan kaedah Reverse 2 Up yang telah saya terangkan di atas. Ia tidak mengenakan bayaran atau mengambil komisyen daripada kita. Ini bermakna setiap orang yang anda dapat
akan membayar rm100 terus kepada anda 100%.( rujuk carta reverse 2 up )

KONSEP INFINITY DOWNLINE

• Kenalkan seorang ahli baru anda akan dapat kembali modal RM100 anda.


• 100% pulangan bersih dan bayaran terus ke akaun anda, dimana semua ahli akan membuat bayaran terus sesama sendiri melalui Infinity Downline mengikut aturan Reverse 2 Up.


• Penjanaan pendapatan adalah menggunakan kaedah Reverse 2 Up.


• Mendapat pendapatan kekal dengan bayaran rm100 daripada setiap ahli di bawah anda setiap bulan.




Apakah langkah untuk join Infinity Downline ni..?

• Join dengan modal RM100..register dengan email anda sedia ada.


• Bayaran tersebut akan terus masuk ke akaun upline anda. Upline anda akan membuat comformation process. Comformation tersebut adalah sebagai pemberitahuan kepada Infinity Downline bahawa anda telah mendaftar.


• Anda diminta utk create satu email baru supaya mereka dapat menghantar apa2 detail dan juga maklumat kepada anda.




• Anda akan mendapat satu access (macam referral website jugak la lebih kurang). Di dalam access anda itu nanti itu nanti akan terdapat maklumat tentang upline dan downline anda, payment earned, ruangan untuk update status anda dan bermacam2 perkara penting yang akan anda perlukan termasuk comformation payment process oleh downline anda.


• Setelah anda mendaftar dengan program ini, akaun Infinity Downline anda akan diaktifkan dan status langganan anda akan sentiasa di update.


• Sekarang anda sudah boleh merangka kejayaan anda dengan mengajak rakan2 anda yang juga inginkan RM setiap bulan.


• Setelah cukup tempoh sebulan (anda dah qualify – ada 4 orang) anda akan dikehendaki mengemaskini profil anda berserta bayaran rm100 untuk update akaun anda. Anda akan membuat bayaran tersebut terus ke dalam akaun upline anda dan upline anda akan membuat comformation payment process.


• Begitu juga yang akan dilakukan oleh downline2 di bawah anda dan anda juga akan membuat comformation payment process untuk downline anda.


( jika anda perasan..langkah ini adalah ulangan dari apa yang telah anda lakukan semasa anda ingin menyertai program ini, iaitu membayar kepada upline anda dan langkah ini akan menjadi rutin bulanan.


(Berpunca dari langkah ini lah yang menyebabkan kita akan menerima pendapatan bulanan secara tetap dan bayangkan jika anda mempunyai ramai downline…WOW! )

• Duit yang mengalir melalui sitem ini tidak akan dipotong walau sesen pun oleh admin website mahupun upline anda. Ia akan terus masuk ke dalam akaun anda (CIMB, MAYBANK, RHB dan sbg..)

No comments:

Post a Comment

About Me