Thursday, January 21, 2010

JIKA ANDA BERUSAHA LEBIH ANDA AKAN MENDAPAT BONUS


Terfikirkah anda apa yang akan berlaku jika anda mendapat lebih dari 4 orang downline. Ini ada berita baik..

Anda ingat berapa orang yang anda perlu cari untuk memenuhi syarat qualify ?. 4 orang bukan..! Jadi jika anda mendapat downline lagi, mereka tidak akan di pass kan ke upline anda. Peserta yang ke-5, ke-6, ke-7 dan seterusnya.. semuanya milik anda. Dan berita baiknya ialah sebagai contoh :Apabila anda dapat peserta ke-5 (dah dapat rm100) dia juga akan mencari 4 orang dan dua orang dibawahnya akan di pass kan ke upline beliau..iaitu ANDA.

Kesimpulannya..apabila anda mendapat downline tambahan setiap seorang akan menyebabkan anda menerima rm300 (cari sorang dapat rm100+rm200). Bayangkan kalau anda dapat menarik 5 lagi peserta baru ( 5x300 = rm1500. Itulah BONUS anda.. lagi lebih usaha anda, lagi lebihlah BONUS yang bakal anda terima.

Selepas satu tempoh yang panjang anda telah ditawarkan utk join Infinity Downline sbg ahli baru, anda boleh join lagi dgn menggunakan 2nd akaun anda. Tidak akan wujud konflik disitu. Malah anda akan mempunyai 2 sumber pendapatan. Jadi orang yang bawah, bawah, bawah, bawah………tidak sukar utk mencari orang kerana ahli terdahulu boleh menjadi ahli baru. Amacam..! tak susah kan dengan sistem ni..?

Anda boleh mencari duit BONUS tersebut sebanyak mana yang anda mahu, dalam erti kata lain infinity…Itulah keberkesanan sistem penjanaan wang yang kita kenali sebagai INFINITY DOWNLINE.

OK..TUNGGU APA LAGI, JOM KITA MULAKAN LANGKAH KITA UNTUK MENCORAK MASA DEPAN KITA DENGAN KESENANGAN YANG DAPAT MENJAMIN KESEJAHTERAAN KITA SEKELUARGA.


DAFTAR INFINITY DOWNLINE? APAKAH ANDA SUDAH BERSEDIA? KLIK LINK INI:

DAFTAR SAYA SEKARANG!!

Inginkan penerangan lebih lanjut dari saya,sila sms ke 0126665436 atau yM saya:gman68

No comments:

Post a Comment

About Me