Thursday, January 21, 2010

NANTI DULU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apakah Kebarangkalian Yang Akan Berlaku



• Jika berjaya, pastinya gaya hidup anda akan berubah.

• Jika tidak,anda tidak akan mengalami kerugian, kerana anda hanya perlu ceritakan apa yang telah saya sampaikan ini kepada rakan dan ajak dia untuk menyertai anda ( sapa yang tak nak duit free tiap2 bulan !..betul tak ?) Nah..anda dapat semula modal anda. Jika anda x dapat rakan ke 2, 3, dan ke 4, setidak2nya anda dah dapat semula modal anda..tak rugi kan?

• Bila dah dapat 4 orang, anda tak perlu susah payah cari orang lagi kerana anda telah mempunyai gaji tetap. Kerana 4 orang tadi juga inginkan status qualify (dapat 4 orang ) supaya mereka juga dapat merasa gaji tetap.


• Dalam tempoh sebulan pertama, sekiranya anda hanya dapat mengajak 4 orang rakan anda..maka anda akan mendapat rm200, kerana 2 rakan anda akan di pass ke upline anda,tolak dengan bayaran untuk update akaun, anda masih ada rm100..(dah untung kan).Dan setiap 2 orang rakan anda tadi mesti kena ada downline (mereka juga perlu qualify supaya mereka juga akan menerima pendapatan) maka anda akan mendapat rm400 lagi..(cuba rujuk carta Reverse 2 Up).Jika proses ini berlaku tiap2 bulan, ini bermakna anda telah pun mendapat pendapatan tetap walaupun sekarang ini mungkin anda tidak mempunyai pekerjaan dan sedang lepak di kedai kopi.


Semuanya berpunca dari kuasa rm100. InsyaAllah


• Anda ada 4 downline, tinggal 2 sebab dah pass ke atas. Malangnya cuma seorang drpd mereka sahaja yang aktif..jangan panic, anda tetap qualify kerana anda telah beri 2 orang kepada upline anda. Jadi anda tetap akan menerima pendapatan daripada 1 rangkaian yang seorang itu tadi.


• Anda boleh membina rangkaian anda sendiri. Tapi tak perlu bersusah payah untuk mencari downline seramai mungkin. Cukup hanya dengan 4 orang sahaja kerana dengan berbekalkan semangat untuk mendapat duit free tiap2 bulan, saya pasti ramai yang akan terpengaruh dan 4 orang rakan anda mudah untuk mendapat downline mereka sendiri.







No comments:

Post a Comment

About Me