Thursday, January 21, 2010

BAGAIMANA SISTEM INI BEKERJA UNTUK KITA ??

Apa itu Sistem Reverse 2 Up


Sistem Reverse 2 Up adalah satu kaedah yang dapat menjana wang rm100 anda menjadi satu pendapatan anda sekurang-kurangnya rm1400 sebulan.



Ok..! Saya terangkan,



1. Langkah pertama, join program ni dengan modal rm100. Setelah anda menyertai program ini, anda dikehendaki mengajak 4 orang rakan anda utk menyertai anda (nak cari org..ni yang leceh ni- ye tak?) Program ini adalah seumpama anda menawarkan wang kepada rakan anda Jadi..Cuba anda ajukan soalan ini kepada rakan anda: 'Korang nak tak rm1400 sebulan?'.Rasa2 apakah jawapan yang anda perolehi dari rakan anda tu..





2. Dalam kaedah Reverse 2 Up ini, anda perlu mengajak 4 org rakan anda menyertai anda utk membolehkan anda berstatus qualify. TAPI BILA ANDA DAPAT JE SEORANG RAKAN, anda telah pun mendapat semula modal anda rm100..then bila anda dapat org ke2, dia akan dipass ke atas. Bila anda dpt org ke3 anda akan dpt rm100(untung) dan org ke4 akan di passkan ke atas sekali gus anda telah pun memenuhi syarat untuk anda menerima pendapatan dari system ini(qualify)... Anda dapat 4 orang, 2 akan dipasskan ke orang atas. Sebab itu kaedah ini dinamakan Reverse 2 Up. Ini diperingkat pertama.





3. Jika anda faham kedudukan diperingkat pertama, anda akan dapati orang anda cuma tinggal 2 org sahaja. betul tak? Dgn hanya 2 org ini (kita labelkan sebagai A & C) mereka juga perlu utk mendapatkan 4 org setiap seorang supaya mereka pun boleh qualify..





Maka (A=4org => A1, A2, A3, A4 ; dan C=4org => C1, C2, C3, C4) ,





So skrng A & C pun qualified..Selepas itu, sistem akan kidnap org ke-2 & ke-4 dari A & C untuk di beri kepada anda. So anda nampak tak? pada asalnya anda perlukan 4 org, tp anda akan hilang 2 org. Jadi anda hanya ada 2 org sahaja (A & C) walaubagaimanapun dgn secara automatiknya anda akan dpt tambahan 2 org dari (A & C) iaitu (A2,A4 & C2,C4) yg mana setiap penyertaan mereka anda akan mendapat RM100.





Ok..sekarang, carta anda akan jadi macm ni;



ANDA-> (A & C) + (A2, A4, C2, C4) = 6 org..(dah dpt rm600)





Ok..dari 4 (A2,A4,C2,C4) mereka juga akan ulangi syarat utk qualify iaitu dpt kan 4 org dan 2 org akan di pass up kepada anda. Sekarang anda faham apa yang dimaksudkan Reverse 2 Up ini.

(Cuba fahamkan apa yang saya nyatakan di atas berdasarkan carta ini.)









Nota : Anda akan menerima pendapatan dari semua ahli yang berwarna biru, walaupun hirarki mereka berada pada kedudukan masing2.



Apabila anda telah mencapai tahap ini, anda akan menerima pendapatan rm1400 dan tak perlu lagi mencari orang. Dan saya akan terangkan lagi bagaimana jumlah itu akan menjadi pendapatan tetap anda setiap bulan.



JANGAN TERKEJUT JIKA ANDA MENERIMA LEBIH DARI RM1400 SEBULAN.. pada carta, rujuk ii dan iii yang berwarna biru, mereka juga akan memberi anda rm100 dan juga 2 orang ahli baru.



BAGAIMANA PERKARA INI BOLEH BERLAKU ?..PERCAYALAH BAHAWA ADA SATU SISTEM YANG BOLEH MENGGERAKKAN KAEDAH DIATAS DENGAN CARA YANG SISTEMATIK.

No comments:

Post a Comment

About Me